padah kantoi beromen dengan orang lain

maka tersebutlah kisah dimana suami isteri yang sentiasa berlaku perselisihan faham akibat kemalasan suaminya yang hanya duduk lepak kat umah tak reti nak buat duit.. Yang dia reti buat anak je.. Lantas si isteri mengambil keputusan untuk membuka ladang tebu tidak jauh dari kawasan rumah mereka..

Disebabkan mereka telah mengupah orang gaji, maka si isteri tidak perlu risau akan makan minum lelakinya dirumah..

Si isteri tidak sedar akan perbuatan terkutuk yang dilakukan lelaki bersama orang gajinya.. Sehinggalah pada suatu hari, sedang si suami asyik dengan doggy stylenye, si isteri pun pulanglah ke rumah dengan membawa cangkul setelah selesai bercucuk tanam..

Alangkah terkejutnya si isteri melihat perlakuan lelakinya yang menodai cinta yang mereka bina selama ini bersama perempuan lain..

Dengan berbekalkan kudrat seorang petani, si isteri melakukan hayunan kemas ke arah muka si suami dengan cangkul beliau.. si isteri terus melakukan home run (bg sedap sikit).. untuk kisah sebenar bace je dalam gambar tu ya rakan-rakan..








11 Response to "padah kantoi beromen dengan orang lain"

  1. gila punya ganas..
    setakat ni gambar paling ganas aku tengok hari ni

    DaHLia says:

    hoh gile menakutkan..huhuh

    gEe says:

    die x buang ke cangkul tu?
    ganas bini die ye.

    huhu... amat menakutkan..... memang panas.. betul ke x ni.....

    gila lah T-T

    YuYu says:

    memang patut...ekekeke

    penah bace sebelum ni tp tatau kisah sebenar di sebalinye...
    ngeee...seram...tu laa...jgn main2 dgn api..eh..bini berapi...

    ahhhh...scary scaryyyyyyy

    gnas jantan nie.. mmpu idup lagi

    ct_afifah says:

    mmg patut pun kna cangkul...hayunan x cukup kemas tuuu...Patut kasi putus terus..huhuhu!!

    sol says:

    pdan muka jyeahh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger